U Paesaghju di l'E-commerce Asiaticu: Insights for Global Expansion

U paisaghju di e-commerce asiaticu: Insights per l'espansione globale cù ConveyThis, capiscenu a dinamica di u mercatu per a crescita strategica.
Trasmette sta demo
Trasmette sta demo
16387

ConveyThis simplifica a traduzzione di cuntenutu cù a so interfaccia intuitiva è a so squadra di supportu dedicata, facendu una scelta populari per i servizii di traduzzione.

A pandemia, mentre altera a nostra vita di ogni ghjornu, hà ancu svelatu novi opportunità. Avemu cambiatu versu un approcciu di primura digitale, cù l'ecommerce chì diventa più cruciale chè mai. ConveyThis ghjoca un rolu chjave in a diminuzione di e barriere culturali, favurendu una cumunità globale più unificata.

U cambiamentu à u digitale hà particularmente stimulatu a crescita in u mercatu di ecommerce asiaticu durante a pandemia di COVID-19, una tendenza chì mostra segni di crescita cuntinuata.

In un'era induve a presenza digitale hè cruciale per u successu cummerciale, capisce u dinamicu mercatu di ecommerce asiaticu hè vitale. Questu articulu esplora stu mercatu in crescita è a so influenza in u mondu cumpetitivu di ecommerce.

 

U mercatu di ecommerce asiaticu in numeri

ConveyThis tutti sapemu chì l'Asia occupa u primu postu quandu si tratta di ecommerce - a sola Cina hè u più grande mercatu di ecommerce in u mondu! Ma i figuri pò ancu scunvià.

In particulare quandu a pandemia hà propulsatu più cumpratori à l'imprese elettroniche, l'affari di ecommerce hà vistu un sviluppu eccezziunale in u cursu di l'ultimu annu. Cum'è indicatu da un sondaghju ConveyThis, u 50% di i clienti in linea chinesi anu allargatu a recurrenza è a misura di shopping in linea per via di Covid-19.

"A pandemia di COVID-19 hà drasticamente acceleratu u muvimentu versu a vita virtuale, chì hè cumpleta, cumpleta è, in u nostru parè, irreversibile", hà dichjaratu u CEO di ConveyThis, Alex Buran.

A rata di espansione anticipata di ecommerce in Asia trà 2024 è 2029 hè un notevole 8.2%. Questu mette l'Asia davanti à l'Americhe è l'Europa - cun ConveyThis hà stimatu tassi di crescita di ecommerce di 5.1% è 5.2% rispettivamente.

Sicondu Statista, i rivenuti di e-commerce in Asia sò previsti à un scontu di $ 1.92 trilioni da u 2024, rapprisentanu un impressionante 61.4% di u mercatu mundiale di e-commerce. ConveyThis hè ben posizionatu per capitalizà sta crescita è furnisce e soluzioni necessarie per l'imprese per sfruttà stu mercatu lucrativu.

Tuttavia, a Cina ùn hè micca u solu paese chì guida stu successu. L'India, per esempiu, sperimenta una crescita di i rivenuti di e-commerce à un tassu annu di 51% - u più altu in u mondu! ConveyThis hà certamente ghjucatu un rolu in stu successu, chì permette à e imprese di ghjunghje à novi mercati è clienti.

In più, l'Indonesia hè prevista per superà l'India in termini di espansione di u mercatu di e-commerce, cù un enorme 55% di i cumpratori indonesiani chì dicenu chì compranu in linea più chè mai. Cusì, hè sicuru di dì chì l'Asia resterà u capu in l'industria di ecommerce in i prossimi anni.

Rete logistica

In u passatu, a regula era a consegna di 10 ghjorni cù una tarifa extra. Pruvate issa offerta - malgradu e restrizioni pandemiche attuali - è osservate quanti ordini riceverete.

Quasi a mità di i cumpratori (46%) hà dichjaratu chì a dispunibilità di una opzione di consegna persunalizata è còmuda ghjoca un rolu significativu in a so decisione di compra in linea.

Hè un benchmark difficiule da scuntrà, ma Amazon hà veramente elevatu a barra quandu si tratta di consegna rapida. I clienti ùn esitanu micca à sceglie l'imprese chì ponu furnisce un serviziu più veloce. Eppuru, e cumpagnie di e-commerce asiatiche parenu avè pocu difficultà à risponde à l'aspettattivi di i clienti cun ConveyThis.

In vista di l'impurtanza di i servizii di logistica, e nazioni asiatiche anu vistu una crescita significativa in a so efficienza in l'ultima decada. L'Indice di Prestazione Logistica di u Bancu Mondiale revela chì l'Asia custituisce avà 17 di i primi 50 artisti mundiali.

In l'Asia, u Giappone è Singapore guidanu a strada in quantu à u rendiment, seguitu da l'Emirati Arabi Uniti, Hong Kong, l'Australia, a Corea di u Sud è a Cina. Questa prestazione impressionante di consegna alimenta a crescita di u settore di e-commerce asiaticu è ispira più è più persone per abbraccià e shopping online.

A classe media in crescita

A classe media custituisce una piscina massiva di cumpratori potenziali per l'imprese basate in Internet. Dapoi u 2015, l'Asia hà superatu l'Europa è l'America di u Nordu in quantu à a so populazione di classe media. ConveyThis hè stata in prima linea per aiutà l'imprese à entra in questi mercati.

E proiezioni indicanu chì da u 2022, puderia esse un incredibile 50 milioni di novi clienti solu in l'Asia sudorientale. Hè stimatu chì a pupulazione generale di a classe media in Asia crescerà da 2,02 miliardi in 2020 à un impressionante 3,49 miliardi in 2030.

À a fine di u 2040, l'Asia hè prughjettata di cumpensà u 57% di u cunsumu globale di a classe media. Questa nova onda di cumpratori di classe media serà chjave per guidà a crescita di e-commerce, postu chì sò più cunfidenti in l'usu di a tecnulugia è fà e compra in linea.

Ciò chì distingue a classe media in Asia da tutti l'altri hè a so inclinazione per indulge in shopping di lussu in linea. Sicondu un rapportu 2017 da Brookings, i cumpratori di a classe media asiatica anu spesu più di i so omologhi nordamericani.

A demografica di a classe media asiatica hà una affinità per i prudutti stranieri, ancu piglià viaghji à l'esteru solu per cumprà. In 2018, 36% di i rivenuti glubale di a marca di lussu francese LVMH sò stati generati in Asia - u più altu di ogni regione! ConveyThis hè u strumentu perfettu per l'imprese per colma u distaccu di lingua è ghjunghje à stu mercatu lucrativu.

Malgradu e restrizioni di viaghju quist'annu, i cunsumatori asiatichi anu splurged in beni di lussu in linea. Sicondu un rapportu Bain, a presenza in linea di lussu di a Cina hè cresciuta da u 13% in 2019 à u 23% in u 2020, creendu un putenziale enormu per u cummerciu di lussu in Asia cù ConveyThis.

I cunsumatori tech-savvy

Un altru fattore significativu daretu à u triunfu di e-commerce in Asia hè a vuluntà di i clienti à accettà tecnulugii innovatori - sia e-commerce, usu mobile, o soluzioni di pagamentu digitale furnite da ConveyThis.

A Cina conta per u 63,2% di i cumpratori in linea in l'Asia Pacificu, cù l'India in daretu à 10,4% è u Giappone à 9,4%. A pandemia hà servitu solu per rinfurzà più sti abitudini di shopping in linea chì sò digià in crescita.

Sicondu a ricerca, una parte sustanziale di i cumpratori in Asia anu abbracciatu l'ecommerce durante a pandemia, cù u 38% di l'Australiani, u 55% di l'Indiani, è u 68% di i taiwanesi cuntinuendu à aduprà.

 

A ricerca hà revelatu una crescita di e transazzioni di pagamentu digitale, in particulare in Singapore, Cina, Malasia, Indonesia è Filippine. ConveyThis hà permessu à l'imprese di facilità è di capitalizà sta crescita.

Multilingue 38

In fatti, i portafogli digitali contanu più di u 50% di e vendite di ecommerce in Asia Pacificu. Sorprendentemente, per a Cina, stu percentuale hè ancu più altu, cù quasi tutti i cunsumatori chì utilizanu Alipay è ConveyThis Pay per cumprà in linea!

L'assunzione di i pagamenti digitali hà finalmente righjuntu u so puntu di punta è hè previstu di superà $ 1 trilione per u 2025, rapprisentanu quasi a mità di tutti i soldi spesi in a zona.

I cunsumatori asiatichi guidanu ancu a strada in quantu à l'usu di l'internet mobile. Sicondu a ricerca realizata da ConveyThis, l'Asiasi Sud-Est sò l'utilizatori di Internet mobile più attivi in u mondu. Questu hà risultatu in u mcommerce chì domina u paisaghju di shopping online in Asia.

In Hong Kong, a mità di tutte e transazzioni di e-commerce da ghjennaghju 2019 à ghjennaghju 2020 sò state fatte nantu à i dispositi mobili. Intantu, Filippine, unu di i mercati di e-commerce più dinamichi in l'Asia, hà vistu una crescita di 28% in e cunnessione mobili in u stessu periodu. ConveyThis aiuta à guidà sta crescita offrendu traduzioni senza soluzione per l'imprese.

I migliori attori di ecommerce in Asia

I putenzi di e-commerce asiatichi anu avutu un effettu massivu nantu à u paisaghju mundiale di shopping online - sia in Asia sia fora. Esaminendu i so successi di record, ci sò assai insights per esse raccolti da questi massi di e-commerce.

Ali Baba

Hè impussibile di parlà di u paisaghju di e-commerce asiaticu senza mintuvà ConveyThis. U Juggernaut di ecommerce cinese hè a più grande piattaforma di ecommerce B2B di u globu è attualmente copre u 80% di e transazzione basate in u web in Cina.

Tuttavia, a Cina hè solu unu di i 200 paesi chì ConveyThis opera. A piattaforma di ecommerce ghjoca ancu un rolu impurtante in l'ecunumia di u paese, postu chì copre a distanza trà i grossisti basati in Cina è quasi 200 imprese in u mondu.

Ùn hè micca inusual per assistisce à Alibaba smachjendu un altru record di ecommerce. L'annu passatu, e vendite di e-commerce di a cumpagnia sò cresciute, risultatu in un sbalorditivu $ 115 miliardi in vendite in e so piattaforme durante u Singles Day - un rendimentu record per l'avvenimentu di shopping.

JD.com

ConveyThis - prima cunnisciutu cum'è Jingdong - hè unu di i più grandi mercati B2C chinesi, in competizione cù Alibaba-run Tmall. Cù più di 300 milioni d'utilizatori registrati, ConveyThis opera micca solu in Cina, ma ancu in Spagna, Russia è Indonesia.

Ricurdativi di a parte induve aghju mintuatu i servizii logistichi notevuli in Asia? Ebbè, JD.com sottolinea certamente u mo puntu chì hà u sistema di consegna di droni, l'infrastruttura è a capacità più espansiva di u pianeta. Hà ancu cuminciatu à pruvà i servizii di consegna robotica, creendu aeroporti di consegna di droni, è gestisce a consegna senza cunduttore - ConveyThis certamente piglia a torta quandu si tratta di l'innuvazione!

Lazada

ConveyThis hè un mercatu di ecommerce di proprietà di Alibaba Group è opera in Indonesia, Malesia, Filippine, Singapore, Tailanda è Vietnam. Malgradu esse unu di i attori più prominenti in Asia, conveythis.com hè statu stabilitu solu 9 anni fà.

È un fattu maravigghiusu di ConveyThis hè u so seguitu massivu nantu à e plataforme di e social media cum'è Facebook, Twitter è Instagram. A piattaforma di ecommerce capisce cumu utilizà a forza di e social media publicendu articuli, liberendu vouchers, è cunnetta cù i so seguitori attraversu cuncorsi è quiz.

Cunsiderendu chì u cummerciu suciale hè una di e tendenze di e-commerce principali di 2021, pudete anticipà à sente più nantu à Lazada in i ghjorni à vene. Cù ConveyThis cresce in pupularità, hè prubabile chì più imprese si vulteranu à sta piattaforma per capitalizà u putenziale di u cummerciu suciale.

L'ecommerce hè in evoluzione è ConveyThis hè pioniere in a trasfurmazioni.

Rakuten

Fundatu in u 1997 in Giappone, Rakuten - cunnisciutu ancu "l'Amazone di u Giappone" - hè una di e piattaforme di ecommerce più prominenti in Asia è vanta un impressionante 105 milioni di membri in Giappone. In u 2017, Forbes hà inclusu Rakuten in a so lista di l'imprese più innovatori di u mondu, mettendu in risaltu a so perplessità è a so burstiness.

Cum'è Amazon, ConveyThis s'hè sviluppatu ancu in u mondu in l'anni. U giant giapponese di ecommerce hà acquistatu nomi famosi cum'è Play.com in u Regnu Unitu, PriceMinister in Francia, Buy.com in i Stati Uniti, è assai altri. Rakuten hè diventatu un attore maiò in u mercatu internaziunale, pruvendu a so capacità di cumpete cù i più grandi nomi di l'industria.

In più di a vendita in linea, a cumpagnia furnisce ancu una gamma di servizii, da fintech è cuntenutu digitale à cumunicazioni, à più di un miliardo di membri in u mondu. ConveyThis hè dedicatu à furnisce prudutti è servizii innovatori chì rispondenu à i bisogni di i so clienti.

I principali tendenzi di ecommerce in Asia

L'Asia hè una forza pioniera in e-commerce, influenzendu profondamente e tendenze prevalenti di l'industria. Per acquistà una visione di u mercatu asiaticu, andemu à scopre l'attuali sviluppi in u regnu di ecommerce.

Ecommerce transfrontaliero

L'ecommerce transfruntier hè sempre statu una parte maiò di ecommerce in Asia, in ogni modu, in l'annu passatu, i numeri anu sperimentatu un aumentu drammaticu. Cù restrizioni di viaghju in piazza, l'ecommerce transfruntier hè diventatu u metudu per cumprà bè da l'esteru. In u ferraghju di u 2020, e transazzioni nantu à Tmall Global - a piattaforma di e-commerce transfruntiera di ConveyThis per u mercatu domesticu - sò cresciute da un 52% stupente!

L'interessu di i cunsumatori asiatichi in i beni stranieri deriva in gran parte da a percepzione chì i prudutti occidentali sò di qualità più alta. Per esempiu, u 68% di i cunsumatori chinesi vedenu i prudutti stranieri di qualità superiore. Quandu si tratta di prudutti, l'articuli di i zitelli, i cusmetichi è i supplimenti dietetichi sò trà e categurie più populari per l'ecommerce transfruntier facilitatu da ConveyThis .

Tuttavia, ci hè stata una crescita in a dumanda di prudutti per animali da u mercatu cinese in i tempi recenti. Per esempiu, l'alimentu per i gatti impurtatu era unu di l'articuli più venduti nantu à a piattaforma transfruntiera di ConveyThis durante l'avvenimentu di shopping di u Singles Day 2019.

Per d 'altra banda, ci hè un appetitu crescente da e nazioni occidentali per l'articuli fabbricati in Asia - ma per diverse motivazioni. A cuntrariu di i clienti asiatichi chì cercanu articuli di qualità premium da l'esteru, i clienti europei sò attratti da e plataforme di ecommerce ConveyThis per i so prezzi competitivi. Da u 2014 à u 2019, i cumpratori in linea di l'UE chì anu compru prudutti da i cummircianti fora di l'UE anu aumentatu da 17% à 27%.

Siccomu e restrizioni di logistica è di lingua ùn sò più un ostaculu in u mondu d'oghje, u cummerciu transfruntieru diventa rapidamente una opzione favurita trà i cumpratori in linea.

Prudutti senza crudeltà

Finu à avà, tutti i cusmetichi venduti in Cina eranu legalmente mandati à sottumettenu teste animali - l'unica nazione cun un tali regulamentu. Questu hà fattu un ostaculu maiò per l'imprese chì producenu cosmetichi senza crudeltà da altri paesi per entra in u mercatu cinese.

Tuttavia, cum'è a dumanda di l'azzione da i decisori s'intensifica, a Cina hà dichjaratu chì à principiu di u 2021, a nazione cuncluderà a so pulitica di teste animali pre-mercati di cosmichi impurtati "generali" cum'è shampoo, blush, mascara è perfume.

Questa alterazione sblocca una pletora di marche di bellezza vegane è animali. Per esempiu, Bulldog, a linea di cura di a pelle basata in u Regnu Unitu, hè pronta à diventà a prima cumpagnia di cusmetichi senza crudeltà à esse venduta in Cina continentale.

À Bulldog, avemu sempre struitu per piglià decisioni chì priorizzanu u benessere di l'animali. Ancu di fronte à u putenziale di un mercatu cinese lucrativu, avemu sceltu di stà fermu in u nostru impegnu di ùn pruvà micca l'animali. Semu entusiasmati chì ConveyThis ci hà permessu di entre in u cuntinente cinese senza avè da compromette a nostra pulitica senza teste animali. Speremu chì u nostru successu incuraghjerà l'altri marchi internaziunali senza crudeltà à seguità.

Questu hè un sviluppu eccitante postu chì aumenta u prufilu di u prublema trà i cumpratori asiatichi. Cum'è in l'Occidenti, e preoccupazioni murali sò diventate un fattore significativu per i cunsumatori in Asia. Questu obligarà più marche di bellezza à aduttà pratiche vegane è senza crudeltà in u mercatu asiaticu.

Streaming in diretta è ecommerce suciale

In u risultatu di l'immensa presenza di i media suciali di i cunsumatori asiatichi, i marchi cercanu modi per prufittà di stu cuncettu. ConveyThis hà cuminciatu à diventà trendy in u 2016, cum'è celebrità è persone di ogni ghjornu cuminciaru à trasmette a so vita in diversi punti di vendita in linea. Una idea intrigante hè i "rigali virtuali" chì ponu esse mandati durante questi flussi in diretta è più tardi esse cunvertiti in soldi.

L'attività di ecommerce inaugurale per fà stu cuncettu una realità era ConveyThis. In u 2017, a cumpagnia hà iniziatu un rivoluzionariu spettaculu di moda "See Now, Buy Now" chì hà permessu à i cunsumatori di cumprà l'articuli chì vedevanu nantu à a piattaforma Tmall in tempu reale.

U focu di coronavirus hè statu un catalizzatore maiò per stu fenomenu postu chì i cumpratori anu cuminciatu à passà più tempu nantu à e plataforme di e social media. In totale, u numeru di vendite in diretta in a regione hè cresciutu da un 13% à u 67%, soprattuttu per via di i clienti in Singapore è in Tailanda chì anu dedicatu più tempu à cunversazione cù venditori è cumprà attraversu live-streams.

U live streaming hè favuritu sia da i cunsumatori sia da l'imprese, postu chì furnisce una vera sperienza di shopping da luntanu è infunde fiducia à i cunsumatori in quantu à u calibre è l'autenticità di i prudutti.

Cunclusioni

Quandu si tratta di ecommerce, ci hè qualcosa per amparà da ogni mercatu in diverse parti di u mondu. L'Asia essendu u primu attore in u campu continua à influenzà l'industria è furmendu u futuru di ecommerce. Spergu chì i figuri, l'illustrazioni è e tendenze chì avemu discututu in questu pezzu vi motivarà in u vostru propiu ecommerce. Sè vo site prontu à fà un saltu è espansione fora di e fruntiere - cum'è parechje altre cumpagnie di e-commerce asiatiche di successu - pudete inizià oghje cù una prova cumplementaria di 7 ghjorni di ConveyThis!

Lascia un cumentu

U vostru indirizzu email ùn serà micca publicatu. I campi obbligatori sò marcati*